Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Thursday, August 27, 2009

Online

Online oh online...! kalau korang semua selalu sangat ONLINE, kena marah tak?? Kalau Tasha , bila online mesti kena marah. Baru nak pegang pon mesty akan di MARAH... Sebab Tasha nih terlampau addicted untuk online. lol!


Kenapa macam ada tarikan yer bila kita online?? Bila online, mesty lamakan?? macam terletak pada pc @ laptop. haha. Sebenarnya, ikot pada ape yang Tasha baca, tak elok juga sekiranya kerap online?? Kata orang ia ada connection dengan otak? Sebab tu otak kita mudah letih. (betol ker fakta nih? Cari la sendri btol atau tak..)

Tapi, Tasha peduli ape orang nak cakap sebab Tasha dah memang addicted gila2 dengan semua benda nih. Kata orang, hidup cuma sekali, so kita enjoy!! haha. Ape lah yang merapu nih!! Sebab kita hidup zaman IT lah kne enjoy semua nih.. Nanti bila zaman dah berubah dunia dah makin maju, kita enjoy benda yang lebih maju. (ada ker??) betol tak??

Salam sayang,
Natasha

p/s:: sape2 nak bagi komen tentang post ni, di persilakan. Nak sokong ngan entri nih pon boley gak!!

1 comment:

Muhamad hafis Mohamad Nor said...

kire ok laah..tuu..sbb nak ape2 je ade kat die(komp) , senang...pon senang..gerak2 kann bangkai tikus tuu jeer(tetikus) tonyoh2 sikit..dapat ddeeh.!!

ana setuuu lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...