Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Thursday, February 25, 2010

Sorry Mama!

Salam!


Hari ni rase cam serba salah je dengan mama..hehe..
Actually hari ni balik sekolah pukul 1.05 petang..
Tiba-tiba masa rehat, kawan kelas sebelah cakap..











Perbualan kamiHusna : Tasha, hari ni kelas S,R ngan M ade teknik jawab exam..
Tasha : ye ke? btol? x tipu?
Husna : betol laa..
Tasha : Jom gi kol..
Husna : jom jom..una pon nak wat kol..


Lebey kureng cam tu la kiteorang borakk..
Then kitaorang gi la wat kol..
Tasha col papa dulu..











Perbualan kamiPapa : Hello!
Tasha
: Hello pa, ni akak..
Papa : Ha..knp kak?
Tasha : cakap dengan mama , akak balik kul 2..Nanti akak tumpang husna nak gi tusyen.Suh mama amik akak kol 4.30 kat tusyen.
Papa : ok..


Tasha punya lah ingat papa faham ape yang tasha cakap..
Rupanya tak faham sangat..
rosak la public tuu
haha..eceh..public yang salah ea?
HAHA!
Actually, Tasha habis sekolah pukol 3.30 sebab ade kelas tambahan atau lebih popular dengan panggilan FOKUS! Tapi tetiba cikgu cakap ade Teknik menjawab kertas agama Islam..Sampai pukul 2? Tidddaakkk!!
So, sebagai murid yang baik Tasha gi la teknik menjawab tu kan kan kan?
haha! Dengar la cikgu pot pet cakap sal teknik2 nih..huhu...
Balik jee..Tak sempat nak g mana2..Teros tumang Una sebab nak gi tusyenn..Tpi kelas tambahan tak gi..ngee~~
Mak Una tumpang kan sampai kat MCD..
Kitorang pon dengan nafsu lapar..order la sorang 1 set..
Tasha makan Filet-O-Fish..lapa tawu dr pgi tak makan..
Sebelum gi skolah makan ar gak en en en? haha *sengal*
Kemudian, kita jalan kaki *exercise selepas makan* nak ke tusyen dengan semangat berkobar kobar sampai semput taw nafas ni berkejar2..Terputus bekalan oksigen sekejp
HAHA! *merapu*
Dah sampai kat tusyen cikgu buat annoucement..Terkezut taw i..MAMA dtg???!!
Mama cakap, "kenapa tak bagitwu? buat mama risau je"
Dengan muka tak bersalah tasha diam jee..
Mama cakap lagi " dah ²..jangan buat lagi!"
hehe...~~
I'm sorry mama..
Kan akak dah bagi tawu papa information semuanya..
Sorry ea? Akak x lari kat Lombok ponn..huhu
Sorry...:)


Maklum lah .. Anak tak pernah lepas dari mak bapak..tu yang mereka risau..huhu..*2 kali taw typing entry ni..huh! penat....",

4 comments:

ツhʋƨиα ツ said...

mama yang penyayang ! :D

Natasha Amer said...

iye2 :)
kalu x..spe la nak syg diriku yang serba kekurgan ni kan? haha

Natasha Amer said...

iye2 :)
kalu x..spe la nak syg diriku yang serba kekurgan ni kan? haha

Muhamad Asyraf(Rafz) said...

erk..x ajak org pergi MCD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...