Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Wednesday, May 12, 2010

Dia sudah tua!

Photobucket


Salam..


Budak di atas ini dah pun berusia 15 tahun hari ni..suda tua bukan? haha..Tanggal 12 Mei 1995! aha..tarikh keramat.. pertama kali melihat dunia! ohh * hai dunia!* :) Budak ni kuat mengusik orang..Tapi korang sayang dia kan kan kan? hhihi..


Tadi sampai je sekolah, semua orang dah sibuk-sibuk dengan budak nih..*Happy birthday sana sini! * ayoo! jeles? tidakkk! haha..apa-apa pun budak ni nak ucap bebanyak terima kasih kat korang korang dan ye kamu! yang dah ucapkan kepada dia "SELAMAT HARI TUA!" :D


Budak ni bersyukur sangat kepada Allah sebab di beri peluang untuk bernafas di atas muka bumi ni sambil menari-nari!*alhamdulillah* :) Ape ni? ape ni? dah ucap-ucap, tapi mana hadiah nya? ayoo..tarakkk kaa? uhukk..*touching meh!:(


At last, budak mengada kat atas tu nak ucap terima kasih kat mama sebab lahirkan budak ni..*sayang mama!* Terima kasih jugakk untuk kamu kamu dan kamu yang bagi hadiah!*muahxx! syg kamu!* I love u syg! :)

4 comments:

Shahrul Shaharuddin said...

selamat ulang tahun Natasya.. =)
lama tak update blog...

yours
SH

Alynn Notnot said...

happy birthday. may God bless you with a happy healthy life :) amiin~

ツhʋƨиα ツ said...

EHEEMMMMM

selamat hari jadi sis tasha !
ok ok ?
jangan nakal nakal !

SELAMAT HARI TUA jugakkkk !
hahaah

love u :)

Natasha Amer said...

shahrul :: thx..a'aah..lme x update :)

alynn :: thank u! ameen2

husna :: thx dear!
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...