Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Monday, November 22, 2010

Award dari DIBA ;)

Salam,


Thanks to >>DIBA<< sebab bagi award, actually lama dah tak dapat award, so so thanks a lot :) Mari lihat award dari beliau,




1) Thanks to the person who gives you award and link the person :
Thankyou and terima kasih and arigatogozaimas and syukran for the tag Diba


2) Spread the award to the 15 blogger who you like and think their blog are awesome :
Oh, siyes sekarang tade mood nak tag orang lain, just nak jawap tag ni je, sape nak, ambil saja ok ?


3) Tell 7 things about yourself :
Orang yang tak kenal saya selalu cakap saya sombong dan pendiam, tapi sebenarnya saya seorang yang BANYAK cakap ;)
Seorang yang banyak makan , juga seperti Cik Diba . haha, dekati saya oke?
Ramai cakap saya tinggi, so merekamereka cakap saya boleh jadi model, (nah , perasan !)
Seorang yang manja and tak pandai berdikari oke, 
Sayang blogging, facebook-ing *apekah ?
Garang dengan adik adik saya ;)
  Dan, saya seorang yang ganas apabila menggunakan sesuatu barang ;)


Jawapan yang merepek kan? haha, maaf. ;))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...