Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Friday, January 7, 2011

Selamat Tiba 2011 !



Salam 1 Malaysia,


Rasanya belum terlambat kot Tasha nak ucap Selamat Tahun Baru kepada semua. Al-maklum lah, tuan blog ini sibuk dengan persiapan nak masuk form 4, jadi lambat lah sikit meng-update untuk tahun baru entri baru.


Tahun baru, kasut baru, baju baru, beg baru, dompet baru, kelas baru, guru baru dan seangkatan dengan nya yang BARU. Hehe~ Tahun ini Tasha dah masuk form 4, maknanya dah makin bertambah tua dan dan Tasha dapat kelas 'SC Account' dimana Tasha akan menghadap buku-buku tebal Kimia, Fizik, Addmath, Prinsip akaun sebagai matapelajaran tambahan di samping mata pelajaran teras. ALHAMDULILLAH! Syukur lah dapat kelas itu.




Ok-ok, bercakap pasal kelas, rakan seperjuangan Tasha tak lah seramai tahun lepas. Cuma 35 orang sahaja. Itu pun tak gerenti lagi sampai akhir tahun bilangan 35 orang sahaja sebab mana lah tahu ada yang dapat peluang ke SBP, forsure akan pergi lah.


Teeett ! Guru-guru yang mengajar Tasha tahun ini, ok ALHAMDULILLAH. Tak garang mana pun. HEEE~ First time dapat guru kelas seorang ustaz. YEA! Kelas kami di bawah bimbingan USTAZ Fattahur Rahman. HEBAT !


Baiklah. Tak mahu celoteh panjang-manjang lagi. Rasanya cukup setakat ini dulu. Byebye =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...