Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Tuesday, November 8, 2011

Lumrah Kehidupan

Assalamualaikum,




First of all, Tasha nak ucap Thanks kepada those yang sudi tengok video yang tak seberapa tu. Haha, saya budak baru belajar. Banyak cacat cela dalam kedua-dua video tu. Tapi, tak cuba tak tahu kan? Actually tak sangka pun nak upload video tu. First video tu main-main dengan adik je. Haha yang second pulak, ketagih nak buat lagi dan lagi. Dan saya akui saya tak pandai berkata-kata. Tak habis-habis dengan ERR ERR ERM HM. Haha annoying jugak. Tapi kalau menaip, aduhai reti pulak nak tulis panjang lebar kan?


Oleh disebabkan saya perlu banyak belajar lagi tentang video video ni, saya pun tanya lah seorang blogger yang active ber-video (tanak mention nama), dan ternyata dia bagi respon yang SANGAT menghampakan. Dia tak cakap tak nak ajar but cara dia reply macam blablabla. Kita sendiri akan dapat hint yang dia tak nak ajar. But it's okay! Sebab saya yakin, ramai lagi kat luar sana yang boleh beri tunjuk ajar macam Abang Shahroll. Hehe, mesti dia kembang kalau baca entri ni :D

Sekarang bukan macam 5 tahun lepas. Masa saya menjadi salah seorang #BBNU(Budak Baru Nak Up), ramai nak beri tunjuk ajar pasal blog. Salah seorang dari mereka, Husna, Aqma, Balqis dan lain-lain lagi. Zaman tu, tanya je apa-apa pasal blog, confirm orang tolong ajar. Now? Saya sendiri pelik kenapa susah sangat nak kongsi ilmu. Takut pesaing? Tak perlu kot!

Apa pun, harap sudi-sudi lah menjengah Youtube atau blog Tasha untuk post tutorial seterusnya. Serius rasa ketagih nak ber-video. Sekarang tengah gigih belajar mengedit. Papa cakap, masuk kelas science tapi kenapa lah minat Tasha terlalu mendalam kat multi. Okay whatever! Haha.


Dalam dunia ini, tak semua orang suka kita kan ?

4 comments:

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

patot la tersedak2 masa makan tadi, ade org mensi nama.. ahahah~ anything just ask abg k? Insyallah can help u.. =)

Nαtαshα Amer © said...

Haha, ampuun. kesian tersedak.
Okaay okaay thanks abang :)

Husna AOmar said...

Tiba-tiba teringat zaman hingus hingus buat blog and first time kenal kak Tasha :')

Nαtαshα Amer © said...

#Husna
- Haha, a'ah kenangan terindah eceh. Bersyukur nya masa tu semua ada hati murni bekerjasama tolong each other :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...