Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Wednesday, December 7, 2011

Cuti Sementara



Assalamualaikum,

FUHHH FUHHH~ Berdebu blog setelah di tinggalkan dalam lebih kurang dekat sebulan kot. Hehe, sorry lah tak dapat nak update sebab sekarang Tasha ada dekat Johor. So masa sangat lah tak ada untuk meng-update. Bila dah jumpa cousins, sibuk je lah memanjang dengan aktiviti dengan diorang. Ni pun dekat rumah cousin, curi wifi nak mengupdate blog ni. haha

Tasha jugak sibuk dengan rumah baru dekat sini. InsyaAllah akan masuk rumah baru pada tahun 2013. Tapi dalam bulan December ni, nak buat kenduri doa selamat kecil-kecilan. Lepas tu boleh lah masuk sikit-sikit barang, lampu dan dah boleh pasang langsir.

Oleh sebab itu, Tasha cuti meng-upload video youtube buat seketika. Maknanya video akan di upload semula dan aktif kembali setelah 2012 menjelang tiba, insyaAllah. Tapi Twitter dan Facebook kadang-kadang on jugak. Boleh lah kita contact ya dak? Hehe. Banyak sangat cerita dan gambar yang nak di kongsi dengan korang. But..... Tunggu Tasha balik KL lah ya? haha, masa tu Tasha akan upload segala apa yang nak di upload, insyaAllah.

Okay sampai sini je. See! Sampai tak sempat nak post entry colour-colour. Hehe. MUAAAHH :*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...