Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Thursday, March 28, 2013

Suamiku Encik Perfect 10!

Judul: Suamiku Encik Perfect 10!
Penulis: Syamnuriezmil

Sinopsis:
Pertemuan yang tidak terduga sewaktu penerbangan dari Heathrow, London ke KLIA, Sepang menciptakan sebuah lakonan suami isteri  di antara Aleeya Azmeen dan Zarief Danial. Lakonan selama seminggu, demi menyelamatkan Aleeya Azmeen untuk berdepan dengan ibunya, Puan Yazmeen. Janji telah terpatri tetapi perasaan lain pula yang bertahta di hati.

"Abang, orang kahwin pun tak pegang tangan bini dia sebegini teruk, tau! Sampai tak boleh bernyawa tangan Leeya ni"- Aleeya Azmeen

"Peduli apa Aleeya nak cakap apa pun. Asalkan Aleeya selamat dalam pegangan abang! Abang tak kisahlah apa orang nak cakap"- Zarief Danial

Saat itu, Syed Muzaffar, bekas kekasihnya, cuba menagih semula kasih dari Aleeya Azmeen. Konflik bertambah hebat apabila keluarga Syed Muzaffar cuba merebut anak yang di kandungkan Aleeya Azmeen untuk mendapatkan harta dan kekayaan. Azura Hanim pula menjadi penghalang rasa cinta Zarief Danial terhadap Aleeya Azmeen. Aleeya Azmeen menjadi keliru apabila terpaksa memilih di antara cinta Zarief Danial ataupun Syed Muzaffar.

"Aleeya, dah jumpa ke lelaki perfect 10 tu?"- Zarief Danial

"Dah, tapi dia milik orang"- Aleeya Azmeen

Siapakah yang layak menjadi suami paling sempurna buat Aleeya Azmeen? Adakah Syed Muzaffar ataupun Zarief Danial? Adakah Aleeya akan peroleh cinta dari Encik Perfect 10, sepertimana yang dia harapkan?

"Entah dari mana dia datang. aku tak pasti. Yang aku pasti, dia membawa cintanya sekali!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...