Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Monday, September 14, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Tasha baik hati nak bagi e-kad raya ni..Siapa sudi, ambil lah k? Ok ke e-kad ni? buruk ke cantik? Ape2 je la..Nasib ade dari tak ada..hehe


Salam ,
Sape nak e-kad raya dari Tasha?? Sila angkat kaki..Sape angkat kaki paling tinggi, dia dapat..kehkehkeh..Okei la..Hari ni Tasha dengan bangga diri nak bagi e-kad raya pada pengunjung dan pengikut blog ini.. Siapa sudi ambil lah k? ALAMAK!!!! Ape lah saya ni..nak bagi orang e-kad raya tapi tak tunjukkan..maaf la yer..ni e-kad raya nya...kat bawah tu..
Amacam?? okei tak?? Ambil lah yer... ehe...korang semua dah beli baju raya ker belom ni? Beli kat mana? Warna apa? Brapa pasang? Kuih raya dah ade ke? Raya balik mana?
Saya baju raya warna hitam dan pink ... 2 pasang je..tak banyak pun...tudung dan kasut raya masih belum di temui...huhuk..tapi ingat nak cari kat JB je..tak kesah la pkai raya ke berapa pun..hehe..kuih raya ade lah 7-8 jenis..meh la datang rumah ...sambil beraya makan kuih..semua kuih kat rumah Tasha ni ade la kuih tunjuk... hikhik



Photobucket




Sekotak mancis secawan madu,
Selaut kasih seluas rindu,
Salam manis penuh syahdu,
Salam lebaran ku ucap pada mu.

2 comments:

Nur Hazlin said...

mao ambek bole ?

hehe =)

Natasha Amer said...

ambil saja ye dear..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...