Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Thursday, March 3, 2011

Kisah Pancake dan Motor

Photobucket


Wuhhuu ~!
Ya ya, memang saya yang buat pancake di atas ! Tak percaya ? Saya peduli apa ?! haha, actually tu gambar yang di curi dari Encik Google. Pancake saya tak se-lawa pancake di atas ^^ Tapi tapi, at least saya telah mencuba sesuatu yang baru hari ni . Sila menyampah ! =P


Sebenarnya, dah lama sangat teringin nak makan pancake enak yang breakfast punya kat MC Donald. Tapi, tak pergi-pergi walapun kenyataan nya Mc Donald dekat saja dengan sekolah saya! So, di sebabkan itu, saya ambil keputusan untuk buat sendiri.. AKHIRNYA ! Nasib baik jadi.. Itu pun sebab guna yang ready make tinggal masak sahaja.. HAHA^^ see! Ada jugak kesungguhan kan ?


Uits, hari tu kan kan. Hari Selasa kot ! Ikut papa pergi ambil motor baru .. Motor SYM VTS 200 rasanya.. haih , tak reti sangat pasal motor ni -,-" tapi sebab ada orang tu nak tahu kan, so tengok saja lah !


Photobucket


Ini motor lama beliau yang kini dah jadi
milik Adek saya ;)


Photobucket


Dan ini pula motor baru beliau ;)




Thanks sangat kepada Encik Google yang telah menyumbang gambar. Tak lupa ucapan terima kasih daun keladi buat Encik Photobucket sebab tanpa anda, mesti lama nak tunggu gambar ber-upload ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...