Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Wednesday, August 24, 2011

Selamat Hari Raya 2011 !

Assalamualaikum,






Tasha tersangatlah rajin nak meng-update blog malam ni sedangkan homework Sejarah masih tergendala. HIHIK. Cikgu oh cikgu, tahu tak kitaorang mood raya. Kenapa mesti ada kerja sekolah? Baiklah, lupakan. Maybe ni entry terakhir Tasha yang Tasha post sebelum raya. Sebab kita nak rehat dari twitter, blogger, facebook dan tumblr untuk raya seminggu ni lah awak. Nak raya puas-puas. Ngehngeh~

TAPI! InsyaAllah lepas seminggu, Tasha akan kembali meng-update blog dengan gambar-gambar raya. Mesti korang nak tengok kan? Okay! Tasha pun nak tengok gambar raya korang. And forsure, default picture kebanyakkan orang di facebook, twitter akan berubah ke gambar yang memakai baju kurung, baju melayu bagai. Seronok kan? InsyaAllah jugak Tasha akan buat open house untuk mereka-mereka yang di kenali. Pssst! Kita belum berani buat open house untuk kawan alam maya ni. InsyaAllah satu hari nanti okay?

 Jumaat ni hari terakhir sekolah sebelum raya. Tapi sekolah Tasha adakan Majlis Persaraan Pengetua. Tasha ada station yang kena jaga. Jadi, terpaksalah hadirkan diri. Kalau tak, memang dah chaw lah balik Johor. Eh, korang raya mana? Haha, okay lah. Tasha terpaksa undur diri. Tunggu entry berikutnya selepas seminggu ya!




Banner kat atas khas buat semua. Editting kurang baik. HEHE. Maaf Zahir batin :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...