Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Friday, October 12, 2012

Shopalicious: New stock!

Assalamualaikum viewers,

Hari ini Tasha nak bagitahu stok baru dari Shopalicious walaupun keadaan kesihatan kurang baik. Banyak bersabar je ni. Tahun ini dugaan sungguh berat. MasyaALLAH. Tapi Tasha fikir dari sudut positif. Mungkin Allah nak hapuskan dosa-dosa kita kan. Okay, apa yang terbaru dari Shopalicious?



Haa ini dia shawl chiffon dari Shopalicious. Kalau berminat, boleh comment dekat post ini atau DM di Twitter atau add FB Tasha dan inbox untuk purchase. Shawl ni sangat lembut dan sejuk. Hanya RM 20 sehelai. Haa murah kan. Ini harga promosi tau. Harga asal RM 35. So apa lagi? Cepat-cepat lah purchase ya!



Korang boleh pilih warna yang korang nak macam gambar-gambar di atas. Limited stock ya kawan-kawan. Macam biasa, boleh DM atau inbox untuk dapatkannya. Hanya RM 20 SEHELAI.



Ini pula shawl biasa tapi printed dengan corak bunga bunga serta polkadot. If interested, boleh contact Tasha. Shawl ini sangat cantik. Colour-colour hanya seperti di atas. Cepat grab one!

Tasha perasan viewers makin kurang semenjak dah tukar URL ni. So kawan-kawan tolong lah promo eh. Sebab kita dah tukar URL ini pun atas permintaan. Thanks!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...