Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Saturday, October 15, 2011

Celak vs Contactlens

Assalamualaikum,


Haha, maaf berjuta kali kepada semua viewer. HAHA. Yes, saya memang sangat pemalas nak update blog. Sebulan sekali baru update, maybe. Sungguh tak ada kesempatan nak update. Saya bukan tak nak update ya wahai tuan-tuan dan puan-puan sekalian. Hihik


Hari ni saya tak nak celoteh panjang, nanti ramai tak suka ken? Haha, okay saya nak cerita pasal semalam. What happened? Yes yes, semalam saya on duty jaga library kesayangan tu. haha, masa tengah sibuk lepak-ing with Syahira and Syazwani, si abang senior, Azim suruh kitaorang ikut dia pergi toilet library. Dia cakap sebagai langkah berjaga-jaga if anything happen. Kitaorang pun tak faham, gelak je.




Ingatkan apa lah konon sebagai langkah berjaga-jaga, laaa rupanya si Hazril gedik nak try pakai contactlens rupanya. Hahaha, sangat lama saya tunggu okay! Dengan tergedik-gediknya cuci tangan lah. Lepas tu renjis-renjis tangan tu konon nak bagi kering katanya. Yang part kelakar, tak pernah di buat orang pakai contactlens sampai duduk atas singki. Daripada style berdiri depan cermin, mencangkung kat atas singki, sampai ke duduk. Kemain lama nak masuk. Entah-entah contactlens tu pun tak suka kat dia. Ye daak? Haha


Almost half an hour macam tu dah masuk contactlens, dia sibuk duk tanya semua orang either contactlens yang dia pakai tu okay tak. Tanya orang perasan tak lah semua tu. Haish! Rasa nak bagi penyepak. Sabar je lah kan. Terkelip-kelip mata konon lawa sangat lah mata dia tu. Muka dah macam perempuan. Haha.


Lepas tu, dah dekat nak balik, ada sorang kakak senior ni nama dia Marzini kot if I'm not mistaken. Dia pakai kan si Hazril celak bagai. Quite nice lah mata harimau pakai celak. Haha. Like what I have said, muka dia macam perempuan. Nak je tanya sama ada dia nak bulu mata palsu atau tak? If nak, saya boleh tolong bawa. Dah balik pun sempat lain nak menanya orang. Stress okay stress! Haha.




Sampai sini je lah. Nak kemas rumah. Uncle from JB nak datang. Satu family kott !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...