Nataschyaa Ameer
LAST LOGIN : 15 APRIL 2017

Tuesday, November 1, 2011

Hello November 2011



Assalamualaikum and a very good evening to my readers,

 Thanks to October for all the sweet memories and I gonna erase all the bad memories that I've been through. Jyeah, what people said are true. Experience is actually a very talented teacher. They let us learn how to be wiser. They also let us know what is life for. #JustIgnoreMyBrokenEnglish

 Dah banyak benda yang saya lalui dalam bulan Oktober ni, aahh nak menangis. Okay, but I've to be strong kan kan? Banyak lagi orang yang saya sayang ada kat sekeliling saya. Mesti ada yang tertanya, why dia post macam ni ouh? Okay, biarlah rahsia. Hanya saya, Allah dan orang sekeliling saja yang tahu.

 
Let's change our topic! What a nice date once again kan hari ni, First of November 2011 (1/11/11). Everybody hope today gonna be a miracle day for us. Hopefully, insyaAllah. Saya jalani hidup saya macam hari-hari biasa yang saya lalui. Nothing special. Tapi, malangnya dua hari dah saya tak layan TV. Why? Sebab Astro hampeh. Iyup, sangat hampeh ya awak. Saya rasa macam nak bakar ke piring Astro atas bumbung tu. Dua hari tanpa entertainment, cuba kamu bayangkan. MasyaAllah.

 Bukannya mama tak call Astro, tapi dah lebih dari 10 kali kot call. Ingat free ke? Setiap kali call, balik-balik dia cakap, KAMI ADA MASALAH TEKNIKAL. Okay, fine lah masalah teknikal bagai. Tapi apahal masalah teknikal tak settle-settle lagi dah dua hari? Nak kena hempuk dengan kerusi? Harap hari ini ada lah, nak tengok Johan Asaari dalam Cinta Elysa. Awhh Awhh!


Johan Asaari macam Que Haidar sikit-sikit. Eh, lama kan tak tengok Que Haidar berlakon?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...